Skriv din beskrivning här!

Träning

 God Morgon mina vänner!
Sitter just nu i soffan och dunkar gamla Chris Brown låtar och ska snart byta om och dra mig ner till gymmet för lite gymtime med mina cihckiis Moa och Ellen. Ska försöka få in en rutin och träna varannan dag nu på lovet när man har tid, ska också försöka förbättra mina matvanor med mindre portioner och mindre snacks osv, har försökt fleeera gånger men jag suger så jag ska försöka vara bättre den här gången...Gör om gör RÄTT!
Lite senare på dagen efter 4 så ska jag åka med Mamma till skärholmen och kolla i lite affärer och på kvällen så vet jag inte riktigt vad som händer, är just nu sugen på att gå ut så så blir det nog :)
Ska byta om nu så vi ses senare!


sv: Ja, den är bra :) har inte så långt kvar.

2013-06-18 · 12:54:36

sv: Haha:) Du får göra egna, så himla lätt:)

2013-06-18 · 13:00:24

SV: Härligt, klänningen är köpt på H&M, visst är den fin! :) Kram

2013-06-18 · 13:58:04

Gud vilka fina ögon! döör.

2013-06-19 · 20:27:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback