Skriv din beskrivning här!

Sol

Sitter just nu på ballen och njuter av den mysiga morgon solen medans Moa ligger och sover. Igår så åkte vi tjejer som sagt in till stan och snacka och gick i affärer, jag själv hittade inget men det gjorde Moa och Ellen :) Senare på kvällen när vi hade kommit hem så drog jag och Moa ut och myste i kvällsolen med jordgubbar och Melon. Efter en liten stund såå kom Ellen och då gick vi bara runt och snacka tills vi drog hem vid 11 tiden. 
Idag så vet jag inte riktigt vad som händer men soligt är det så ute kommer jag defenivit vara :) 
 
 


Sv; tack så söt du är!
Det var verkligen sjukt jobbigt att lämna alla igår kväll med tanken att det finns vissa personer som jag kanske aldrig kommer se igen, läsligt sorgligt och skrämmande :S

Hur mår du idag? Kram!

2013-06-14 · 11:22:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback