Skriv din beskrivning här!

Ångest? YES

 
 
här snackar vi hår ångest... På bilden till vänster så ser ni mitt hår nu och på högra så ser nu hur mitt hår brukar/ska se ut. Jag glömde min färgbomb hos pappa och ja jag tappar massor av färg när jag tvättar håret + att jag badade massa förra veckan då duschar man efteråt så tappade asmycket färg:( Det är ljusbrunt med röda slingor lite här och var. Usch mår fan dåligt på riktigt när jag ser mitt hår.. yes i am a real girly girl. 
 
Har inte uppdaterat idag för att jag inte gjort något eller haft något att skriva om och har inte velat gå in på weheartit för det är just nu fullspäckat med bilder på Cory Monteith, usch tragiskt.. rip ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback