Skriv din beskrivning här!

Tights som byxor

Haha fan vad jag klagar på allt men är man full av åsikter så är man!
 
Idag tänkte jag diskutera ''Tights som byxor''. Det är det fulaste jag vet. På riktigt. Jag förstår inte det snygga med att visa sina trosor för alla? Det är ju bara pinsamt. Asså när jag ser 7:orna gå så i skolan så vill jag ju typ gå fram och fråga var deras mamma var i morse?  DET ÄR INTE SNYGGT!  Vill man ha uppmärksamhet så fine, SKÄM UT DIG SJÄLV! Jag vet inte hur många gånger jag tittat på tjejer och tyckt synd om dom och tänkt '' Hade du inte råd med ett linne över röven?''. Känner att jag typ vill kaskad spy över alla dessa människor. DET ÄR FOLK SOM NI SOM SKAPAR HAT PÅ INTERNET.. haha Just kidding. Nej men allvarligt lägg av. Om du nu som läser går utan linne över röven så är du välkommen att berätta varför det är snyggt.. Vi kan till o med ta en fika ihop! Nej skärpning nu tjejer, klä på er ordentligt så får ni mer respekt än om ni går utan.. PUSS&KRAM! 
PINSAAAAAMT!


Ofta man går så :S De e ju som att typ ba gå ut i strumpbyxor :S

Svar: Jag vet, sååå fult!
None None

2013-01-09 · 19:12:24

SÅ SANT!!

sv; Åh tack så mycket :D

Svar: SOM FAN!
None None

2013-01-09 · 19:15:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback