Skriv din beskrivning här!

Sleeptime!

Tänkte gå och lägga mig nu! Ska upp klockan sju imorn nämligen för att hinna titta på det nya PLL avsnittet innan jag går till skolan! Hehe ja jag är beronde! Nej men efter skolan kommer jag inte ha tid att se det.. ska hem och städa hemma och planera en massa inför min födelsedag på torsdag! Wiiiii.. hehe älskar att fylla år! Jag har dessutom ingen aning om vad jag kommer få i present så är fett pirrig, haha jag är som ett litet barn! Kommer även komma upp en tävling på torsdag för alla som äger en kamera! Så kika in då vettja! ;)
- Jag kommer finnas vid er sida föralltid, oavsett vad ni tycker om det. Ni ska aldrig behöva känna som jag. Jag ska aldrig låta er vara ensamma i denna äckliga värld.. När ni sträcker ut eran hand så finns min där. Ni kom en dag och förändrade mitt liv och gav det en mening. Jag kämpar för er, för att ni gör mig glad och får mig på andra tankar när mörkret attackerar och hugger min själ. Ni är fortfarande för små för att förstå min kärlek, men ni ska veta hur bra det känns i hjärtat när ni kryper upp i min säng och berättar att ni älskar mig när ni ser att något är fel, För då vet jag att så länge jag har er så kommer all denna smärta vara värt det hela när jag kommer i mål. As long as you love me i'll be okay♥ 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback