Skriv din beskrivning här!

birthday

Isn't she lovely? Min bästa vän.. finaste texten ju! Min födelsedag har varit bra! Har fått massor av fina presenter men den bästa är nog mobilen.. En iphone4s! SÅ grymt glad.. tack bästa farmor&farmor.. ni är bäst och jag älskar er! Fick pengar, presentkort och en shoppingdag med mammsen också! Supernöjd! Satt imorn efter jag och Ellen varit på gymmet.. vi ska motionsimma.. haha tantvarning nästan men då ska vi till Tele2 och få mitt simkort klippt :)  Grattis till mig själv hahaah 16 fucking år.. puss&kram!



Grattis!

Svar: Tack! :D
None None

2013-01-10 · 21:42:42

vilken charmig blogg :)

Jag har nyligen bytt bloggportal och undrar bara om du har lust att kika in, skulle vara gulligt! :)

2013-01-10 · 21:50:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback