Skriv din beskrivning här!

a lovely saturday morning..or?

Hej Darlings! Jag sa till mina kära kompisar igår att jag ville sova länge idag då jag var/är helt slut men vem tror ni inte vaknar vid 10 över 9 och inte kan somna? Jo, jag. Åhh, jag hatar när det blir så men nu ska jag tänka possitivt, jag fick i alla fall en lugn morgon och jag gjorde en god frukost till mig själv sedan åker jag och tränar vid 11 med Moa och Ronja. Jag får helt enkelt en bra start på lördagen, haha. Men nu ska jag ta och chilla lite till innan jag byter om till träningskläder, pusssssar! 
 
 
 


Frågestund på bloggen, fråga 3 frågor och din blogg får en länk! http://www.nattstad.se/idasoderlind?id=6223310 förlåt om du inte gillar sånna här kommentarer :(

2013-01-12 · 11:01:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback