Skriv din beskrivning här!

21:03

Tumblr_mgqtjmg0az1rrqglzo1_500_large
trött som fan, inga ord kan beskriva hur trött jag är på att vara hemma och sova hela dagarna. Jag är så sjukt rastlös och astaggad på att gymma men nej jag är sjuk som faen. Så jävla mysigt men så fort jag blir frisk så ska jag ner till gymmet igen!! Assååå idag när jag duscha så bara helt plötsligt blev att svart, asså jag såg ingenting och jag blev sjukt illamående och jag kunde inte stå upp och jag trodde helt seriöst att jag skulle svimma eller nått men lyckades ta mig ur duschen och sätta mig på golvet med massor av handukar runt mig och sen fick mamma hjälpa mig till soffan. Jag bah tänkte innan '' Imorn ska jag till skolan för det här funkar inte'' men nej HAHA fuck de typ eller får se ifall jag börjar må bättre så att jag kan duscha klart och gå till skulan imorn! Jaaag vill till skolan för jag saknar mina tjejor och imorn är det chickennuggets i skolan?!?!? haha seriöst jag saknar dem massor, Min adolf, Min shulia, mina tjockisar och min sweetie! Lol nu ska jag spela My horse och dricka saft , peace out




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback