Skriv din beskrivning här!

a new beginning

 
Nu har jag gått på gymnasiet i en och en halv vecka, för att vara exakt och jag är otroligt nöjd med mitt val av skola och linje (jag går sam, media på media gymnasiet, för er som undrar). När jag satt i bilen på väg dit, första dagen så kändes det seriöst som jag skulle spy, så nervös och så otrygg har jag nog aldrig känt mig. Men den känslan försvann så fort jag kom in i klassrummet och såg/kände hur alla var lika nervös som jag. Sen dess har allt flytit på bra och jag känner mig hyffsat hemma i klassen, vi har ju faktiskt bara gått med/känt varandra i mindre än två veckor så hyffsat hemma är bra. En fråga till er som också börjat gymnasiet i år eller något annat år: Hur var det för er?  



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback