Skriv din beskrivning här!

28 April

Go kväll på er! Slog nyss min lil broe på NHL vilket gjorde honom jävligt sur..haha enligt honom så var det: Pinigt och förnedrande! Haha söööööt, men det är inte alltid lätt att ha världens bästa syster ;) 
Över till min dag som förövrigt har varit ganska blandad..både mysig,irriterande och väldigt överraskande. Men spenderade nästan hela dagen ute i solen med Ellen och Ronja och vi har inte gjort så mycket mer än snackat och planerat lite små skit och så lite senare på kvällen så gled Micke förbi och berättade några jävligt överraskande saker som jag inte kommer ta upp här..vissa människor förtjänar verkligen att bli ihjäl trampade av elefanter. 
Och ja mycket mer hände inte och nu så ska jag äta vindruvor och kolla på Grey's! 
Min Ellens och Ronjas Lunch idag! 
Godnatt ;) 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback