Skriv din beskrivning här!

December please be kind

Godmorgon lovers! Vaknade för en timme sen och åt lite frulle med familjen! Mår mycket bättre nu som tur är! 1 december idag vilket betydde fram med julpyntet för min familjs del, haha men jag har bara denna kula i mitt rum.. Asså tycker inte att julafton är så märkvärdigt igentligen..  Asså det är ju supermysigt och kul med klapparna och att man får umgås med släkten osv men resten är bara överskattat tycker jag! Är inte världens största snööfan heller men det är fint att titta på iallafall och snö på julafton är väl ett måste, hhaha! Dagens planer är ju bara att stanna hemma och städa eftersom att jag fortfarande fram tills klockan tre inatt är sjuk, höhö men det är härligt.. är ganska slutkörd från skolan.. var sjuk förra veckan också och kom lite efter då satt har stressat som fan för att komma ikapp allt denna vecka och har dessutom haft sånguppvisning satt ja det är skööönt att chilla! Men hoppas att ni får en bra lördag för det ska jag ha.. pussss!


tack detsamma sötis :D

2012-12-01 · 14:01:17

tack detsamma :D

2012-12-01 · 15:09:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback