Skriv din beskrivning här!

badasses

Hey babes! Sitter hemma hos Ellen och busar, höhö vi har inte varit i skolan idag.. men vi pallade inte gå på den hära jävla alla aktivitetsdagen så det var skönt.. vi har lagat mat och Ellen duschar nu och sen ska vi åka på öppethus på mediagymnasiet.. gött! Men ska börja fixa mig nu så hörs vi kanske ikväll ifall min data inte dör.. har nämnligen glömt laddarn hos mamma och ska till pappa ikväll men nu sitter jag vid Ellens data såååå men aja! btw anledningen till att vi inte blogga så bra igår var för att Ellen var på öppet hus på Sankt Eriks och sen så bråkade jag med min mamma så pallade inte och idag blir det lite halvdant också men vi ska försöka fixa en video till er nästa vecka då vi är läxfria :D men vi hörs puuuuuusssss!
 


- Tummen upp på deras album, vad tycker du då? :D

2012-12-06 · 15:10:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback