Skriv din beskrivning här!

tea is my best friend at the moment

Jag är hemma och är sjuk idag igen men kommer förmodligen bege mig till skolan imorgon. JA mamma och ja pappa det var otroligt dumt av mig att gå ut i lördags, där har ni ett erkännande och där har ni även en anledningen till varför jag är hemma idag. Det är så typiskt mig att bli sjuk när man är ledig och denna gång orkade jag helt enkelt inte stanna hemma en hel helg så jag begav mig ut i kylan i lördags och i igår fick jag mitt straff, mådde alltså inte alls utan det var nästan värre än vad det var i lördags. Men jag får skylla mig själv, haha. Nu har jag ynkat färdigt och ska fortsätta kolla på de nya avsnitten av The X-factor UK, auditions såklart. Ha en bra dag darlings! 


Åh, té det äger så jävla mycket! <3

2013-09-17 · 22:33:16

Älskar te!! Så himla gott!

2013-09-18 · 08:46:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback