Skriv din beskrivning här!

I wanna love your brains out

Hans. Röst. Ger. Mig. Gåshud. 
 
Jag sitter just nu och chillar i soffan med daton i högsta hugg, har precis skickat iväg skoluppgift som skulle vara inne idag och vi behöver ju inte prata om hur skönt det var att få den ifrån min ''to-do-list''. Nu kan jag bara stänga av hjärnan ett tag och njuta av en myskväll i soffan framför TV:n. Det här med att gå upp kl: 6 på morgonen är inte riktigt min grej, är man en icke morgonmännsika så är man. Puss på rumpestumpen! 


sv; då är vi två! Men det är ju så sjukt snyggt! Det är köpt på Glitter!

2013-09-10 · 21:17:59

Fin blogg. Kika in på min blogg. Ha det så sjukt bra :)

2013-09-11 · 13:41:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback