Skriv din beskrivning här!

3 saker

 
Mitt humör är sämst idag, jag är elak och bitter. Ganska mysigt om jag får säga det själv. Valde att äta äcklig mat till lunch idag, ja ni läste rätt men kan få för mig att jag vill ha äcklig mat när jag är på detta idiot humöret. Det blev Kebab denna dag, ja jag tycker det är äckligt. 
 
Kollade nyss klart på Idol och ja jag slutade upp i en skrattattack för att sverige är ett skämt, Kevin Walker vs. Erik rapp? ERIK RAPP såklart men nej alla tjejor i sverige röstar med sina vaginor. Så nu blir det The Fooo och Kevin Walker på en och samma kväll, funderar faktiskt på att skita i att kolla.. Men men Erik kommer lyckas bättre än kevin ändå och det är ju det som räknas! 
 
Jag gillar inte människor som skriver Hej och sen när man skrivit hej tillbaka inte svarar förns 3 timmar senare och sen fortsätter så.. like what is your problem? Varför har du en mobil ens? Jag vill strypa dessa människor.. it's not okay... Like why are you even texting me???????? 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback