Skriv din beskrivning här!

Skööööööööööööönt

Ååååh vilken härlig känsla jag har i kroppen just nu. Alla skolarbeten är nu klara, imorgon börjar helgen och sommarlovet är bara 13 dagara bort! Känns så jävla nice och jag är så jävla taggad till sommalovet, känns helt sjukt att det är så nära nu! :DD:D:D:D:D:D:D:D
Idag så har jag som vanligt varit i skolan och gjort klart alla arbeten som skulle bli klara, sen så slutade jag lite innan fyra och ända sen dess så har jag kollat på greys. Senare ikväll så tror jag att jag kanske ska glida iväg till gymmet för tredje gången den här veckan men vi får se annars så får jag gå ut och powerwalka/spring på landet :)
Men nu så ska jag kolla vidare på Greys och bara CHILLA hela kvällen!


Åh, det ska bli så skönt med sommarlov! :)

2013-05-23 · 18:06:52

Sv; Ja verkligen! Marint och guld passar så bra ihop :)

2013-05-23 · 18:07:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback