Skriv din beskrivning här!

Reality ruined my life

Igår var vi (som ni kanske förstår när ni ser bilden) på One Direction! En av dom bästa kvällarna i mitt liv, hade så sjukt kul och att jag fick uppleva det med Ellen & Ronja var det bäästa! Dansade, skrek och sjöng som fan! Det var så fint när dom sjöng  Moments och Little things, dog lite då... Liam my bobo♥  Men dock är det fett tråkigt nu efteråt... Har gått och längtat i ett halvår och nu är det bara över :( 
 
Jag har ett tåg att passa , det bär nämligen av till pappa idag så att jag ska packa och hoppa in i duschen nu och sen drar jag dit, myyspys! Någon som vet ifall det är varmt ute idag? pusss&kram hela dan!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback