Skriv din beskrivning här!

Prom

 
Har legat hela kvällen i sängen och degat framför Grey's.. Härligt! Har nyss flätat håret och ska alldeles strax stänga ner allt elektronisk och försöka somna, ska upp tidigt imorn och det brukar ta en timme innan jag somnar!
 
Imorn påbörjar jag min sista hela skolvecka i grundskolan.. GAAALET TAGGAD!  Hela veckan kommer bestå utav balförberedelser, det ska handlas dekoration, pratas med servetrieserna, Lokalen ska kollas in, dukar ska sys, diplom till lärarna ska göras och programmet ska skrivas klart! Fullt upp? JA! Jag ska vara värd på balen tillsammans med min vän Johanna, Är lite nervös faktiskt.. några tips mot nervösitet? kraaaaam



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback