Skriv din beskrivning här!

Ke$ha

 
Har alltid gillat alla Ke$has kända låtar när man hört dom på radio osv men har aldrig riktigt tagit tid till att lyssna mer på henne och se vem hon är. Har upptäckt nu efter att ha kollar på några avsnitt av hennes nya serie som går på MTV (varje Söndag) att hon är en helt underbar, galen, sjuk, skön och snäll person! Och det fick mig att kolla igenom hennes senaste album Warrior vilket var hur bra som helst, galet,glatt och man blir sjukt patysugen när man hör hennes låtar vilket jag älskar! Texterna i hennes låtar är så sköna och vissa stämmer in perfekt på hur jag vill ha min sommar, hur jag vill tänka och hur jag vill vara. Jag beordrar er nästan att ta en tit på albumet och om ni inte orkar lyssna på hela så kan ni lyssna på mina favoriter:Min absoluta favorit är ovanför texten Wherever you are,Supernatural,Only wanna dance with you,Thinking of you och warrior.
Tänkte tipsa er också om att hon kommer att uppträda på Gröna Lund den 7 Juli och jag KOMMER vara där! Så gå dit, det kommer vara värt det :)
 


Jo, det är bra, trött och stressad bara haha

2013-05-21 · 21:41:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback