Skriv din beskrivning här!

I'm done with all the pain

 
Sköön låt som spelades i Friends Arena innan One Direction Konserten började.. Enjoy!
 
Hej finisar! Kom nyss hem från Ronja och har ätit middag! Jag och Ronja pluggade en massa SO och sen hjälpte jag henne med Evolutionen, i'm the best.. just fuck the rest. Nu är jag som sagt hemma och ska göra klart SO:n och sen runt åtta blir det att gymma med Ronja.. lovelyyyyyy. Hur har eran dag varit? puuussss♥


Svar: så bra att huvudvärken gick om :) jag mår riktigt bra idag. Vad gör du just nu då? ^^

2013-05-22 · 18:42:22

Nice låt, tänk så många bra låtar det finns som man aldrig hört :)

sv: Tack :D

2013-05-22 · 19:13:22

sv; visst är det!! kan kolla efter inspo hur länge som helst på we<3it & tumblr!! :D

2013-05-22 · 19:24:21

sv: haha samma här! hur har din dag varit idag då?:)

2013-05-22 · 19:34:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback