Skriv din beskrivning här!

23 maj 2013

Hellooo Darlings! Jag har precis skickat iväg en utvärdering till min slöjdlärare och det var sista skolarbetet innan sommarlovet obeskrivligt skönt. Så nu får man bara härda ut 9 skoldagar till innan sommarlovet vilket blir lätt som en plätt när man vet att betygen är satta, hehe. Ikväll ska jag faktiskt bara ta och chilla framför tv:n och kanske packa lite då jag kommer spendera helgen hos Moisen i Eskilstuna, härligt som fan! Men nu ska jag ta och kolla på ett avsnitt av Grey's (ovanligt?), haha sedan väntar duschen på mig, pöss på er!
Oldieeeeeeeeeeeeee

 


Häääärligt, då är det ju nästan sommarlov nu alltså ^^

2013-05-23 · 18:39:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback