Skriv din beskrivning här!

22 maj 2013

Hello all the beautiful creatures! Sitter just nu nyduschad och fräsch i min säng efter, ett vad ska man säga(?) roligt pass med Moa och Ronja, hahaha! Slutade med vattenkrig mellan Moisen och Ronja... Aja, jag har spenderat min dag hemma, var typ i skolan i 2 timmar och sedan drog jag hem. Det var bara inte min dag men som tur så var mina DARLINGS på bra humör så det smittade av sig nu på kvällskvisten, hehe! Men ska krypa ner i sänge ordentligt nu och kanske kolla på ett avsnitt av Grey's innan jag sussar!  
Hittade denna bild i arkivet och jag tyckte att den ollade bolibompadraken är cool så why not! HAHA, och ja nu såg rätt den OLLADE bolibompadraken! 
 


Jaa jättekul! :D

2013-05-23 · 06:35:16

åh, min syster gjorde en sådan drake på slöjden i högstadiet.

2013-05-23 · 10:25:19

hahaha varför ollade? :O

2013-05-23 · 16:19:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback