Skriv din beskrivning här!

Lace

Ny tröja som jag köpte från en tjejs bloppis idag.. gick för 40 kr... supersöt på! KAP!
 
 
Ligger i sängen med Bella och lyssnar på musik.. vi är asströtta och sjukt sega! Blev inte mycket sömn inatt och vi gick upp strax innan elva och fixade oss och så innan vi åkte först och lämnade väskan till Asta som vann  och så köpte jag tröjan över från henne bloppis. Därefter åkte jag och Bella till Storstaden och gick runt lite och åt innan vi åkte till Slussen för att Bella ville kolla på när The Fooo's spelade in nån musikvideo.. haha galet mycket skrikande brudar! Men vi ska äta om en stund och sen ska vi till mormor och hämta min skateboard.. puss!


Vilket fynd! :)

Svar: Verkligen.. så himla lätt att matcha också!
None None

2013-07-02 · 11:24:41

Vad fin! :3

Svar: Visst! Älskar den!
None None

2013-07-05 · 19:50:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback