Skriv din beskrivning här!

greece in less than 24 hours

This ♥
 
Hello Darlings! Det känns helt ärligt som om mina ögon kommer stängas när som helst, har ingen aning om varför men antar att det är för att jag inser att vi kommer vara tvunga att gå upp vid 3-tiden för att kunna åka till Arlanda vid halv 4. Men nu ska jag inte klaga, är ju faktiskt i Grekland om mindra än 24 timmar. Sol och bad i en hel vecka ser jag mer än i fram emot, älskart! Och nu när jag tittar ut och ser regnet ösa ner så vill jag bara åka nu nu NUU! Ska välja vad jag ska åka i nu och sedan vänta på att Mois ska komma så vi kan kolla på det nya PLL avsnitter, ha en lovely kväll nu darlings! 


gud va skönt!

Svar: haha, om det är! :)
None None

2013-07-31 · 19:41:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback