Skriv din beskrivning här!

they don't know what they heard

 
 
Hello! kom hem från skolan strax innan fyra.. Vi hade resursdag idag och det var väldigt chill! Det började med att en gammal elev kom och pratade om vad han gjorde nu och gav massa tips.. det var ganska intressant dock lite för långt bara men men därefter träffade vi hälsoteamet på vår skola och sen fick vi lunch..
 
 Jag och några brudar från klassen drog till tacobar och käkade innan vi drog iväg och bowlade med resten och klassen.. det var ganska kul första omgången & vi körde 3 omgångar. lolz. 
Nej nu tänkte jag gå upp och kramas med mina syskon och sen blir det middag om en stund tror jag! Ha en bra kväll, pusssss!


åå ditt hår!

2013-08-30 · 17:43:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback