Skriv din beskrivning här!

Söörrry

Nu blir det en sent inlägg men har inte riktigt haft lust att blogga idag men gör det nu för eran skull :) Idag så var det NP so i skolan, finns inte så mycket att säga om det förutom att det är sjukt jävla tråkigt och att jag får stå ut med det igen imorgon..blöööö. Efter skolan så följde Moisen med mig hem och då kollade vi som sagt på Grey's och snackade och när hon hade gått vid 7 så åt jag och snackade med min kusin i telefon i typ 2 timmar.
Haha ni som inte bloggar ska bara veta hur tråkigt det är att vardags blogga..det händer liksom inget kul alls! Skit tråkigt men ska komma på lite små skit att blogga om i fortsättningen och sen så kommer bloggandet bli mycket bättre nu i maj fram mot sommarn för då händer det en jävla massa kul grejer! :)
Nu kallar sängen på mig så jag ska mysa ner mig bland kuddar och täcken och kolla på ett avsnitt av Grey's för att sedan soooovaaaa
Avlutar inlägget med en av mina favorit låtar med My Chemical Romance, kvalten på videon suger men jag rekomenderar starkt att lyssna på den på spotify för låten är hur grym som helst!
Godnatt :)


Ja, visst var det snyggt <3

2013-04-16 · 22:42:17

vinnare + ny omgång igång :D
http://fames.se/byfia/veckans-blogg-3/#respond

2013-04-16 · 23:13:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback