Skriv din beskrivning här!

Me.Don't.Like.

 
Tjolllaahoppp, Hur mås det idag? Bra? halvdant? Själv så är det inte helt 100 med tanke på att min tandställning får mina tänder att ömma som fan vilket leder till att det gör ont att äta..Jag är så besviken, DET SKA INTE GÖRA ONT ATT ÄTA, jävla tandställning. Om man känner mig så vet man att om inte jag kan stoppa i mig något och tugga på det så blir stämmningen inte så himmla rolig..Smärtan kommer att försvinna om några dagar så jag får hålla uuut! Just nu så är jag hemma själv eftersom att mamma pappa och min lillebror är på hans träning och då betyder det att jag lagar middag ikväll och nej det blir inte potatisbullar, det blir något lite mjukare..Pannkakor muuuummms! Haha så jag ska sätta igång med det om ett litet tag och innan det så ska jag nog kolla lite på How i met your mother och glida runt litep på fejjan :)
MOORR



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback