Skriv din beskrivning här!

Hare bra trevlig älg

Hej, kom hem för ett tag sedan och sitter just nu i soffan och lyssnar på Justin Timberlakes nya album, vissa låtar är ju bara för braaa! REKOMENDERAR verkligen att ni tar en liten stund och lyssnar på den! Haha ja som sagt så var jag på bio med Ellen och Micke och kollade på Oz-The great and powerful, helt ok film inte riktigt lika bra som Alice i Underlandet men nästan. Älskar fantasy filmer såsom Sagan om Ringen filmerna,Pirates of Caribbean och Hobbit med coola miljöer och konstiga varelser! Aja lite värt pengarna var det iallafall. Imorgon så vet jag inte riiiktigt vad som händer, ska troligen kolla på min lillebrors match och träna.
Lite outfit bilder på det som jag hade på mig idag! Ursäkta mig för den dåliga kvaliten men ska förhoppningsvis få en Iphone 5 snart så då kommer bilderna att bli lite bättre!
Men ni får HareBra och En fortsatt TrevligÄlg, haha där var jag rolig :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback