Skriv din beskrivning här!

Goodmorning Darlings!

Hur mår ni? Jag mår riktigt bra, det har varit bra väder ända sen jag kom hem från London och då kan man inte vara annat än glad. Jag vaknade för typ en timme sedan och har hunnit och duscha och få i mig lite frukost så nu sitter jag bara i soffan och chillar. Runt halv 1 bär det av ner till Rönninge för att möta upp brudsen från klassen för att åka in till stan och ta en fika/lunch så jag får en riktigt lång, lugn och härlig morgon, vilket är bland det bästa jag vet fast det är mest för att jag slipper stressa, haha. Hoppas ni får en underbar lördag, pusssssssar!
Bjuder på en bild från Hyde Park!


Åh vad söt du är, tack snälla!

2013-04-06 · 11:33:38

Åh, vad mysigt att du har varit i London.. Hur var det där?

Btw, din design är jättejättefin.. Skulle du kunna göra en till mig gratis? :)

Svar: Ja, det var verkligen super mysigt! Det är en helt underbar stad som kryllar av härliga människor med härliga dialekter (älskar brittiskengelska), sedan är själva miljön helt underbar med gamla hus. Haha, älskar verkligen London!
Det är en annan ägare av bloggen som gjort designen och hon har gjort gratis designer förut men gör inte det längre då det tar för lång tid.
Kram på dig!
None None

2013-04-06 · 11:43:51

Åh, vad roligt att du gillade det! Härligt! :)

2013-04-06 · 12:02:25

vad kul att vara i London! vad tyckte du om det? själv ÄLSKAR jag london :D
allt bra med dig? :)
svara jätte gärna på min blogg så jag ser din kommentar

Svar: Ja, det var det verkligen även fast det inte var första gången jag var där! Jag älskar också London en sån härlig stad med härliga människor och miljö! Allt är super med mig, sjdå? :)
None None

2013-04-06 · 12:07:36

Grymt fin blogg ni har! kolla gärna in min blogg :)

Svar: Tack detsamma :)
None None

2013-04-06 · 17:42:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback