Skriv din beskrivning här!

GodMorgon

 
Käkade nyss upp min fukost och kollade klart på ett avsnitt av Grey's. Ska snart hoppa in i ducshen och göra mig iordning för att sedan möta upp Ellen och kanske Micke och då så ska vi sitta i solen och äta pizza till lunch! Hoppas bara solen stannar ett tag till! Resten av dagen så vet jag inte vad som kommer hända jag får väll se vart jag hamnar.
Igår som ni vet så umgicks jag med ett gäng sköna människor hemma hos Amanda,det var hur kul som helst och kvällen vart verkligen lyckad! Men Amanda har en katt och jag är jätte allergisk mot katter så jag fick svårt att andas och var tvungen att gå hem lite tidigare för att det vart så jobbigt..lite synd men annars så är jag rätt nöjd med min Lördag :)
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback