Skriv din beskrivning här!

Tidsfördriv

SENASTE

låt du hörde: Rihanna ft. Chris brown - Nobody's business

Film du såg: Monte Carlo

Mat du åt: Pyttipanna igår kväll

Kram: Mamma

Puss: ingen aning 

Känslan: Trött

Bråk: med henne

Resa: Turkiet

Glädje: The Vampire diaries

Längtan: Julafton

Dröm: hah minns inte

Personen du träffade: Mamma

Person du pratade i telefon med: Pappa

Personen du fick sms av: Ronja , på kick om det räknas annars Ellen

Gången du var utomhus: Igår 

Gången hela din familj åt middag tillsammans:Onsdags 

 
ANTINGEN ELLER FRÅGOR

Storstad eller landet: Båda men om jag måste välja så blir det Storstad

Hamburgare eller pizza: Hamburgare.

Kött eller fisk: Kött!

Hund eller katt: Hund 

Aftonbladet eller Expressen: Aftonbladet

McDonalds eller MAX: Donken.. standard

Vin eller Öl: Öl , vidrigt båda två dock

Charter- eller skidsemester: Charter

Sverige eller Utlandet: Utlandet!

Sport eller nyheter: Sport

Hockey eller fotboll: Båda

Ljushåriga eller mörkhåriga killar: Mörkhåriga

Sommar eller vinter: Sommar?!!!

.

Fem saker du alltid har i ditt kylskåp?
Mjölk, Smör, morötter, gurka, ost .. haha
 
 
Fyra saker du inte kan vara utan?
- Min familj & mina vänner
- Min data
- Min mobil
- We heart it
 
3 saker du inte kan äta?
- krossade tomater, vidrigt
- Ostchips
- lök, hate it
 
Två saker som gör dig glad
- Mina vänner
- Min familj
 
 
En sak du gör oftast flera gånger i veckan
- Sover ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback