Skriv din beskrivning här!

30/11-2012

Rensat bloggen nu på över 1000 inlägg, sjukt jobbigt! Sparade lite inlägg med musik, inspo osv! Vi har iaf bestämt oss för att börja igen! Bloggen är lite av en del av mig(och Ellen), haha men jag älskar att blogga.. när jag inte gör det blir det typ oh no i have my life all for myself.. haha just kidding! Nej men just nu vill man dela med sig av alla gymnasietankar osv.. få tips och sånt! Tycker även att blogga är ett jävligt bra sätt att kommunicera på och nå ut till andra! Eller vad säger ni? Någon som har en ide på hur vår design kan se ut? den vi har nu är ju jävligt stilren men tråkig menmen den får duga sålänge! Kommer inte vara bästa updaten nu i början, ska komma in i processen igen , haha! Hoppas ni får en bättre fredag än jag , höh ligger hemma med vinterkräksjukan typ :( men puss!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback