Skriv din beskrivning här!

good times , good people

 

Bjuder på en bild från gårdagen, Tog en massa bilder igår men haha dom kan jag visa nån annan gång!
Igår så hann jag aldrig blogga! Försov mig typ.. drog iallafall till Stockholm och träffade Ronja & Ellen och vi åkte på öppethus på International IT college of sweden.. Det var tyvärr inget för mig! Vi åkte iallafall in till stan efter det och käkade. sedan så mötte vi upp våran vän Ebba och hon och jag fortsatte mot slussen och var där en stund! Vi åkte hem runt sju till Ebba och började fixa iordning lite och sen så kom Ronja och Ellen och ja efter det kom det lite härliga folk och vi hade en helt awesome kväll! Haha men kom iallafall hem för två timmar sen efter att ha massa problem med tåg och skit men men har ätit fondue nu så är glaaad igen! Hehe rörigt inlägg men whatever för nu ska jag adventsfika med familjen framför brasan och sen blire solsidan! pusssar!♥

 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback