Skriv din beskrivning här!

13 december

Ligger i sängen och halvsover typ, haha. Fast det är inte så konstigt då jag var uppe 6 på mogonen för att vara i skolan vid 7. Luciatåget blev som jag innan sa en liten katastrof men kul hade vi i alla fall, haha! Men det bästa av allt var att man fick gå hem efteråt så kommer förmodligen att bara chilla hemma hela dagen, sova lite typ eller vem vet kanske får ett liv och hittar på något, haha! Funderar på om jag orkar gå upp till Salem sen och checka in Moas småsyskons luciatåg, men vi får se! Aja, nu ska jag faktiskt gå och göta lite mat. Ni får ha en bra lucia! 


Taack! Jättefin blogg du har! :)

Svar: Vi har* Men taaack!
None None

2012-12-13 · 13:25:22

Nytt ämne på bloggen. Gå in och skriv vad du vill att jag ska göra. Kan var hur galet som helst! :)

2012-12-13 · 14:50:15

Tack.. :)

2012-12-13 · 14:53:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback