Skriv din beskrivning här!

Where We Are!

Måste bara säga att jag är så sjukt taggad på att kanske få gå på konserten i Juni på friends nästa år! Var på konserten i maj det här året och har nog aldrig haft så roligt på en konsert! Det var helt sjukt! Var ju där med Moa och Ellen och jag tror inte att någon av oss har varit så lyckliga NÅGONSIN! Haha, det var så skönt att efter 1 års väntan och längtan äntligen få stå där och se dom uppträda, det var helt galet och man skrek, sjöng och dansade som en galning! Hur kul som helst och jag hoppas verkligen verkligen att vi får biljetter den här gången också.
Har vi några 1D fans som läser? Ska ni kämpa för biljetter? Är ni taggade? Var ni på friends förra året?
Och om ni ska köpa biljetter, lycka till! :)
 


Sv: Ja ska snart duscha och så ;)<3

2013-09-22 · 19:42:07

har aldrig hört dem faktiskt :P

Svar: Men herregud! Då måste du göra det!
None None

2013-09-22 · 20:24:31

sv: va har du inte smakat på det? Det är jättegott!

Ska med försöka få tag på biljetter!! :)

2013-09-22 · 21:10:00

Ja vi vill verkligen ha biljetter! Det skulle vara en dröm o gå på deras konsert! Kommer bli så grymt besvikna om vi inte hinner få några :(

Svar: Ja jag känner samma! Kommer bli fett ledsen om vi inte får några :( var ni på koserten som var i maj? :)
None None

2013-09-22 · 22:56:40

- Näh vi va ju inte det så vi vill verkligen få biljetter nu! :)

Svar: Ja det förstår jag! Lycka till! :)
None None

2013-09-23 · 16:15:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback