Skriv din beskrivning här!

September, please be nice

 
... Hejdå sommarn och hej hösten? nej höst blir det inte denna vecka iallafall. I stockholm så kommer graderna att ligga mellan 17-22 hela veckan. För första gången i mitt liv så vill jag bli av med sommarn, haha jag är trött på värmen nu och vill ha det lite kallare så att man kan klä på sig alla sina snygga stickade tröjor till skolan utan att svettas när man går ut på lunchen!
 
Igår så kom Ellen & Ronja hit, mina största favoriter i hela världen! Vi käkade middag som vart lite misslyckad.. med det funkade ändå och därefter så åkte vi på bio och kollade på One Direction - This is us.. i just really loved it! Är väldigt glad över att vi gick här i Eskilstuna och inte i stockholm för då hade det förmodligen varit fullt i salongen med skrikanade tjejer men nu var vi 12st i salongen så det var skönt! 
 
Ligger just nu i sängen med lite halv söndagsångest och längtar till nästa helg.. haha skoltrött? ohyes. Nej men det känns ganska segt just nu i skolan då vi inte kunnat komma i gång på våra Media lektioner pågrund av att photoshop skivorna var sena! Men dom ska ha kommit till nästa media lektion som är på tisdag! Imorn är sämsta dagen på hela veckan.. börjar med svenska och därefter har jag matte och sen lunch och sen idrott och sen slutar jag! Då tänker ni säkert.. åh nice! Det är ju bara 3 lektioner... grejjen är att det inte alls är nice! Jag har 1 timmes lång lunchrast och på den timmen ska jag hinna gå bort till gymmet för att byta om och sen ska jag hinna gå till någon resturang ( vi har lunchkort ) och äta fort som fan för att hinna ta bussen bort till en skog där vi har idrott imorn, jag hatar att stressa säger jag bara.  
 
Nej nu ska jag försöka välja outfit inför imorn och därefter blir det att kolla film innan jag somnar, ha det bra!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback