Skriv din beskrivning här!

Jag behöver bara någon som håller ihop mig, när det känns som att bröstkorgen slits sönder

Lite random bilder från min Weheart it som ni kan följa HÄR om ni vill!
 
Ligger i sängen och är proppmätt, hade orientering idag som sista lektion och ja det är väl inte riktigt min starka sida men det var skönt att få röra lite på sig iallafall! Ska vila lite nu tänkte jag och sen blir det att dra sig ner till gymmet.
 
Har inte känt mig inte helt 100 den senaste veckan, humöret vinglar som fan och jag känner mig gråtfärdig samtidigt som jag vill skratta nästintill hela tiden, usch. Vilket är en varning från min kropp att jag måste varva ner och börja träna igen! Ända medicinen som funkar för mig, träning. Nu ska jag lyssna på djup musik och blunda, yep. 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback