Skriv din beskrivning här!

it's a lovely day

Goodmorgon lovers! Jag kom hem riktigt sent igår, vid 3-tiden för att vara mer exakt. Men jag hade det jätte mysigt hemma hos Ronja tillsammans med vänner och film, en otroligt bra start på helgen måste jag säga. Och eftersom det blev sent igår belönade jag mig själv med en sovmorgon och nu sitter jag här i soffan och slö tittar på TV. Vi får se hur dagen utvecklar sig för just nu ska jag bara slöa i soffan lite. Ha en bra dag, puss! 


SV: tackar :D

2013-09-21 · 13:45:34

Svar: Ja, pyjamasbyxorna och en tjocktröja är så mysigt!

2013-09-21 · 14:59:33

-Tack så mycket! :D Jag försöker göra mitt hår väldigt fluffigt, men oftast lägger det sig under dagen. Haha, jag tycker också om hår med volym! :)

2013-09-21 · 16:56:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback