Skriv din beskrivning här!

HOLA

Hola friends! Nu så är jag här igen...för första gången på väääääääääääääldigt länge och jag ska försöka stanna! Men nu är det så att mina tider i skolan suger och jag börjar ofta ganska tidigt och slutar oftast sent plus plugg och läxor att göra när jag kommer hem..OCH så försöker jag klämma in träning, förjävligt. Så som ni förstår så kommer jag inte alltid ha tid eller ork till att blogga men jag ska göra mitt bästa och försöka få in en schysssst rutin :)
 
Annars så är det faktiskt ganska bra med mig, jag går på Kulturama Gymnasium i Hammarby sjöstad linje Musikproduktion och jag är hel nöjd! Skön miljö i skolan,sköna människor,jätte rolig linje, rolig klass och jag har fått ihop mig ett fint litet ''gäng'' som jag hänger med! Allt är frid och fröjd och nu så ska jag fortsätta kolla på Glee och sedan få i mig middag, slänger in ett musik tips lite senare, adiossss
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback