Skriv din beskrivning här!

Hello Autumn, Goodbye Summer.. For real now.

My lovely Dr. Martens. 
 
När jag gick hem ifrån tåget så frös jag nästan arslet av mig och för ungefär en vecka sedan rann nästan svetten om mig. Men om jag ska vara ärlig tycker jag det är riktigt skönt, det var på tiden att hösten kom. Det ända som är negativt är att skolan är otroligt kall då de, enligt dem, inte blivit kallt nog för värmen än. Jag får helt enkelt dra på mig varmare kläder, "kläder efter väder" ni vet. Nu ska jag dricka en kopp te och mysa ner mig i soffan framför Vampire Diaries, puss på rumpestumpen!


Hösten är supermysig verkligen! Perfekt för tv kvällar tillsammans med en varm kopp choklad ;)

2013-09-28 · 09:15:37

Finaste skorna<3

2013-09-28 · 20:05:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback