Skriv din beskrivning här!

En helgdag till skulle väl inte skada?

Sitter just nu på tåget på väg till skolan och jag känner att jag behöver sysselsätta mig om jag inte ska somna. Min helg har varit nästintill perfekt, i fredags drog jag, tillsammans med Ronja ut med några. Vi tände en brasa i skogen, åt godis, pratade och bara hade det allmänt mys.. I lördags drog vi till Moa i Eskilstuna, där kollade vi på this is us, One Direction filmen ni vet? Den var såklart otroligt bra och det blev många skratt under bion! Och i söndags åkte jag och Ronja hem därifrån och jag spenderade den i soffan men film och te. Även fast jag hade en slappdag igår känner jag mig inte alls utvilad och redo för skola igen, en helgdag till skulle verkligen inte skada, eller vad säger ni?




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback