Skriv din beskrivning här!

9 september 2013

 LivaAarre | Bikinifitness 2013
 word. 
 
Måndagar är verkligen den sämsta dagen på hela veckan, man är seg och trött hela dagen och dessutom är det 5 dagar kvar till helg igen. Det är nästan så att jag tackar Gud (även om jag inte tror på hen) för att jag bara går till 1 på måndagar. Min dag blev i alla fall lite bättre efter jag mött upp Moa i stan för att kika lite i butiker och den blev nästan bra när jag fick med mig en kjol och ett linne ifrån Brandy. Jag ska visa upp mitt inköp lite senare för nu planerar jag att göra min dåliga måndag till en bra måndag genom att sticka iväg och köra ett core/arobic-pass med mammi, puss på er! 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback