Skriv din beskrivning här!

Yesterday

Hola guapas! Förlåt ytterliggare en gång.. Igår så åkte vi till Tuna Park, ett shoppingcenter i Eskilstuna för er som inte vet, Vi gick runt i butiker och jag fick med mig en ny klänning som jag ska ha antingen på balen eller skolavslutningen näst nästa vecka.. Visar upp den då! Sen uppträdde både Oscar Zia & State of Drama brevid, tog kort med båda två! State of Drama vet hur man underhåller en publik.. har två filmer på mobilen där sångarn dansar och kollar in i min kamera och på ena så pekar han på mig.. hehe fangirlaaaar! Tog massa bilder men får inte över dom till datan av nån anledning ... Lämnade iaf nyss av Ellen vid tåget och jag är asstrött så ska ta en powenap nu.. vi hörs♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback