Skriv din beskrivning här!

Trist

 
Usch vad jag är trött! Vet ni vad som är värre än att behöva jobba på lektionerna? Att inte göra något alls.. Man sitter bara och stirrar på klockan som får 1 minut att kännas som två timmar. Blir galen, kan vi inte bara få sommarlov när betygen sätts? blöööhh! För övrigt så har jag haft två lektioner idag varav en av dom bestod av film.. så har inte igentligen så mycket att klaga på.. Men ändåååååå fett jobbigt, höhö ni bah '' Men hörrudu du har bara 9 dagar kvar tills du får sommarlov? sluta klaga din subba '' SORRYYYY! Nej men jag är glad som faaaen. 
 
Imorn blir det mamma vecka igen så jag ska börja packa ihop mig sen ska jag städa rummet lite och duscha typ och sen är det typ läggdags, ber om ursäkt för min update denna vecka.. den kommer nog vara ganska varierande, mer eller mindre varje dag sååånivet... Är ganska otaggad och har 0 inspiration + att min weheartit inte funkar (suhiudhfiushsiusai?!!?!@${[]}£@) Men näästa vecka så kommer updaten bli sjuktbra! Jag har mentorsdag, bal & skolavslutning så det kommer vara roligare saker att skriva om än att jag sitter i skolan hela dagarna och stirrar in i väggen.. När får ni sommarlov? Kraaaaaaaamisar
 


Gud så fin blogg du har :) Skulle va roligt om du ville va med i min veckans blogg på bloggen kram :)

2013-05-28 · 12:13:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback