Skriv din beskrivning här!

I will love you like i never been hurt

Vill vara bländad av solen igen..
 

Hej på er! Ber om ursäkt för den kassa updaten från mig och Ellpan idag.. Vi är hos min pappa i Etuna och har haft en lugn fast ändå hektisk dag! Vi har haft två lektioner, ena var orientering.. värsta jag vart med om, höll på att få ett migränanfall mitt ute i skogen och jag var ensam så fick panik när krumelurerna dök upp framför ögonen ( mitt tecken på att jag ska få migrän) Men hann komma hem till Johanna och ta en alvedon så det hann aldrig bli  värre som tur var! Därefter lunch hade vi engelska och vi kollade på film så det var väldigt skönt! Därefter åkte jag och Ellen till Eskilstuna och drog direkt till Frisören sen resten av kvällen har vi varit barnvakt åt mina syskon som nu somnat.. vilket även Ellen gjort! Jag väntar på att min pappa och hans fru ska komma hem så att jag kan gå och lägga mig, känns obehagligt att gå och sova när dom inte är hemma ifall nån av mina syskon skulle vakna! Jaja nu ska jag kolla lite bloggar och så, pusss&godnattt!♥


Åh älskar din design!

Sv: Ja, mums! Tack så mycket, detsamma!

Allt bra? :)

Svar: VÅR design menar du nog! om du kollar noga så ser du nog att vi är tre olika tjejer! Vi tackar iallafall för komplimangen :) Allt är toppen med oss KRAAM!
None None

2013-05-25 · 09:32:13

sv: tack så mycket detsamma :D

2013-05-25 · 09:52:30

- haha ja, eller hur :D
Dagens planer? :)

2013-05-25 · 11:32:57

sv: tack och åter tack haha! :)
allt bra denna lördag?:)

2013-05-25 · 12:26:00

Låter som en rätt bra dag, kul med film :)

2013-05-25 · 17:59:00

Sv: ja det är det :)

2013-05-25 · 18:24:23

SV: taack! Blev supernöjd med den! :D

Allt bra idag? :P

2013-05-25 · 18:27:20

vilken fin blogg ni har!

Svar: Tack! :)
None None

2013-05-25 · 20:44:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback