Skriv din beskrivning här!

Homeee

Hej på er! Nu är jag hemma igen efter en skön lugnt helg på landet med kusin och familj.
Igår så åkte vi in till stan och åt lunch,gick lite i affärer och kollade på bio, vi kollade på en tecknad äventyrsfilm som hette Epic som förövrigt var ganska bra! Letade också efter en klänning till balen MEN hittade ingen såklart..så är lite stressad över det nu men får hoppas på att jag hittar en nästa helg istället och då MÅSTE jag hitta en. Idag så har jag inte gjort så mycket förutom att jag har suttit i bilen i två timmar och tränat direkt när jag kom hem vilket var skönt som fan och nu så ska jag ta en dusch medans Mamma och Pappa köpet Thai mat(shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit va gott, be jealous.) Och sedan så kommer resten av kvällen att spenderas ner bäddad i sängen framför tv:n :)
Ha en fortsatt bra rengnig söndag!
En Zexiii bild på min kärlek för att förgylla eran gråa Söndag :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback