Skriv din beskrivning här!

Ansiktet

Tjhäääna mannar, hur är det? Bra? Härligt! Själv så är det ganska bra faktiskt! Ska snart göra mig iordning lite snabbt för att sedan glida in till Grönan med Moa för att kolla på Ansiktet, ska bli hur nice som helst! Konserter är ju bland det bästa jag vet lite av en hobby så det ska bli skit kul. Men jag har inte så mycket mer att informera er om förutom att jag fyller år imorgon!! Är egentligen inte så taggad egnentligen med tanke på hur dåligt allt gick förra året..men jag hoppas hoppas att det här året blir mycket bättre! Har inte mycket tid kvar nu innan jag ska gå så vi hörs kanske senare :)


fin!

2013-05-16 · 19:42:32

Grattis i förskott. :)

2013-05-16 · 21:04:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback