Skriv din beskrivning här!

21 Maj

Hej! Nu fick jag lite tid över till att blogga! Härligt va?
Just nu så sitter jag och lyssnar på musik och äter middag all by myself och ska dra ner till gymmet om 1 timme för att möta upp tejerna och bättra lite på muskler och kropp. Innan middagen och innan jag satte mig här så har dagen varit som vanligt, skola och plugg vilket inte är så himlans kul..men man måste tänka posetivt för efter den här veckan så är allt chill! Betygen är satta och skolan är en ännu mindre skit på jorden än vad den var innan. Har inte så mycket mig att undehålla er med men ska käka klart nu och göra ett tidsinställt musikinlägg(jag har tid, yeeeey!) som kommer att komma upp idag eller imorgon :)
Ha en fortsatt härligt halvt dåligt väder dag så ses vi!


Fina ögon :)

2013-05-21 · 18:52:47

Fin pic, gumman!

2013-05-21 · 19:53:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback