Skriv din beskrivning här!

10 Random saker

- Jag hatar fötter
 
- Jag är sjukt rädd för fiskar, hajar osv
 
- Jag har 4 syskon, 3 yngre och 1 äldre
 
- Skulle kunna leva på bara potatis som Håkan bråkan ♥
 
- Jag hatar när andra har min mobil, jag har inget hemligt på den men jag får helt seriöst panikångest
 
- Killar med bra stil är det bästa jag vet 
 
- Jag säger jämt när jag ser någon snygg kille ( kan vara en kändis eller bara nån random) att jag är kär i honom.
 
- Jag har inte haft jeans på mig på över ett år
 
- Ibland får jag upp sjuka syner i huvudet, typ som när jag var i skogen här om dagen med klassen och orienterade. Jag föreställde mig hela tiden hur jag skulle ramla på något i skogen och få upp en pinne i skogen så jag gick typ hela tiden med höga knän och kollade hela tiden vart jag gick.. asså haha jag pallar inte
 
- Jag är tillsammans med Liam Payne.. sorry Directioners men MIAM är sant 
Large
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback