Skriv din beskrivning här!

Two Days Left!

Tjenixen BlöggLäsare!
Nu sitter jag här igen..framför datorn fast jag egentligen INTE har tid för det! Som ni säkert redan vet så drar jag och Ellen till London på Fredag(TVÅ DAGAR KVAAR!!) Vilket kommer bli fett som jävla fan och jag är taggad till maaaaaax, men det betyder ju också att jag måste hinna med en massa skit nu dagarna innan och det är att städa mitt rum, packa,tvätta kläder och köpa lite små skit som måste med. Ja ni hör ju..det blir ju lite små stressigt att hinna med allt det här på lite mindre än två dagar plus att jag har prov i funktioner och algebra imorgon och jag kan absolut INGENTING vilket stressar upp mig som fan men ska nog strunta i det och göra det efter lovet istället så att jag kan få mer hjälp av skolan. Haha suger verkligen på matte men nog om det! Vad ska jag göra idag? Jo jag ska göra allt det där och träna och bara njuta av att det är sista dagen i skolan imorgon, ska bli så jävla härligt att komma ifrån skiten ett tag. Nää nu tycker jag att vi tänker på refrängen så att jag kan komma igång med dom viktiga sakerna.
Hoppas att ni hade det lika mysigt i vårsolen som jag och Ellpan :)
/Ruuuunie
 


sv: Ja samma här verkligen den låten är super bra! :)

2013-03-27 · 17:13:01

sv; tack! det är bra, själv då?:)

2013-03-27 · 17:19:42

sv: Tack så myket! :)
åh, vad roligt att åka till London!! Ha det så roligt, kram!

2013-03-27 · 18:03:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback